و فدیناه بذبح عظیم

شگفتا بی سر و سامانی عشق!

به روی نیزه سر گردانی عشق..



 ~ «امشب به زیارت نواحی فریاد تو آمده ام...»
آقا..دلم می خواهد هم نوا شوم با شما ..

السلام علیک فانی قصدت الیک
و رجوت الفوز لدیک

سلام من به تو که به آستانت آمده ام
و به رستگاری از این راه دل بسته ام..

السلام علیک سلام العارف بحرمتک
المخلص فی ولایتک
المتقرب الی الله بمحبتک
البری ء من اعدائک

سلام من قلبه بمصابک مقروح
و دمعه عند ذکرک مسفوح

سلام کسی که قلبش از مصیبت تو جریحه دار
و اشک هایش به یاد تو جاری است..

که ما کشتی در این طوفان به سودای تو می رانیم ..



~ خدا را شکر که محرّم نزدیک است
  که بغض هایم انگار دیگر طاقت ندارند..
اشک هایی که دلشان نمی خواهد
بدون نام تو جاری شوند..
و
اگر چه بی قرارم امروز
و دلم سخت بی تاب ..
به دست های تو
امیدوارم ..

~ کاش آدمی اینقدر که دغدغه ی خودش را داشت
نگران دلش بود..

من از تمام زاویه ها
به چشمان تو پناه می برم..

~ به قول خواجه :
معشوق را حیلت بسیار است..

و من با ذره ذره وجودم معتقدم
که در این تلخی ..
محبت تو پنهان است
و به موقع
آشکار می گردد..

و لسوف یعطیک ربک فترضی..

تو هیچ عهد نبستی
که عاقبت نشکستی

مرا به آتش عشقت
نشاندی و ننشستی ..


و اوفوا بعهد الله اذ عاهدتم...


پ.ن : میگه : گاهی اتفاقات فرصت هستند

برای اینکه آدم محبت خودش رو به خدا نشون بده..
و این لطف خداست که این «هیزم» رو فراهم کرده
..
اگر عرضه داری..آتش بگیر!

پ.ن : مگر میشود بعد از این همه سال محبت
دست تو را نشناسم..

کاش میشد یک بار
بی آنکه خودم باشم
تو را بخوانم ..


رنج ما را که توان برد به یک گوشه ی چشم

شرط انصاف نباشد که مداوا نکنی ..



پ.ن : یا رحمن ..

رب انی استغفرک استغفار حیا
و استغفرک استغفار رجا
و استغفرک استغفار انابة
و استغفرک استغفار رغبة
و استغفرک استغفار رهبة
و استغفرک استغفار ایمان
و استغفرک استغفار اقرار
و استغفرک استغفار اخلاص
و استغفرک استغفار تقوی
و استغفرک استغفار توکل
و استغفرک استغفار ذلة
و استغفرک استغفار عامل لک هارب منک الیک..

یا من لیس هو الا هو ..

یا راحم العبرات ...