این همه یاد می رود
از تو هنوز غافلم ..



پ.ن : من هنوز تو را نمی دانستم که
اسمت نازنین ات را
برایم نوشتی..
باورم بشود حالا که قلبم
بی قرار تو است
فراموشم کرده باشی؟ ..

پ.ن : نوشته ام که دعای کمیل این هفته به لطف خدا
مزین به نام پدر بزرگوار امام عصر روحی له الفداء است..

فما احلی اسمائکم ..

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام .
جاتون خالی .... لبیک امروز مردم به حضرت آقا دیدنی بود
راستی منم تازه یه وبلاگ ایجاد کردم . خوشحال میشم به کلبه مجازی منم سر بزنید و منورش کنید .... یا علی
http://anti-fetneh.blogsky.com

منصوره چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

من از تو دل نمی کنم ... آقا مگه قابل بدونی
اگه میون عاشقا این دل ما رو دل بدونی..

تمام زندگیم مدیون دستای توأن

محمد چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام . تو وبلاگی که ایجا کردم ، زیر آمار بازدیدکنندگان دو تا سایت لینک شده که می خوام حذفشون کنم . شما میتونید راهنماییم کنید ؟

[ بدون نام ] یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

به نام خدا

شما تو ماه رمضون نوشته بودین:

دل من در پی یک واژه بی خاتمه بود
اولین واژه که امد به نظر فاطمه بود




[ بدون نام ] یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

خاک پات سرمه چشم های منه
ذکر من همیشه یابن الحسنه




رامین چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 12:44 ب.ظ https://safarkarde.blogsky.com/

آمدم حالی بپرسم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد