که ما کشتی در این طوفان به سودای تو می رانیم ..



~ خدا را شکر که محرّم نزدیک است
  که بغض هایم انگار دیگر طاقت ندارند..
اشک هایی که دلشان نمی خواهد
بدون نام تو جاری شوند..
و
اگر چه بی قرارم امروز
و دلم سخت بی تاب ..
به دست های تو
امیدوارم ..

~ کاش آدمی اینقدر که دغدغه ی خودش را داشت
نگران دلش بود..

من از تمام زاویه ها
به چشمان تو پناه می برم..

~ به قول خواجه :
معشوق را حیلت بسیار است..

و من با ذره ذره وجودم معتقدم
که در این تلخی ..
محبت تو پنهان است
و به موقع
آشکار می گردد..

و لسوف یعطیک ربک فترضی..

نظرات 16 + ارسال نظر
Bdel چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ

هوالله.
عکسش خیلی دله!

iu k چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ



اگر گلوی تو نبود...




..
هر که نذر اشک دارد...زودتر
هر که چشم مشک دارد زودتر...


فطرس چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ق.ظ

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدالله علیه ومنهم.......

http://www.bachehayeghalam.ir/linkdump/012313.php

طهورا منتظر منجی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ب.ظ http://delneveshtehayemalas.persianblog.ir/

سلام علی آل یاسین
حجه الاسلام صدیقی از شاگردان برجسته و نزدیک آیت الله بهجت بودند . در سال 1380 شخصا با گوش خودم از ایشان شنیدم که فرمودند "قدر مقام رهبر را بدانید که حضرت آقای بهجت فرموده اند ایشان " نفس زکیه " هستند "
و بعد آقای صدیقی بشدت به گریه افتادند و خطاب به ما گفتند میدانید نفس زکیه کیست؟
در روایات آمده است که نزدیکترین زمان به ظهور حضرت حجه
" نفس زکیه" را شهید میکنند و حضرت حجه به خون خواهی ایشان میآیند.
فاعتبروا یا اولی الابصار

MB چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

بله منم به همین علت گفتم..

BH چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

ما منتظریم تا محرم گردد

هنگامه امتحان فراهم گردد

ما می‌دانیم و تیغ و حلقوم عدو

یک مو، ز سر علی اگر کم گردد.

پی نوشت:

«اشتباه از ما بود که به انتظار نشسته بودیم،

باید به انتظار بایستیم».

ع پ پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

من واقعا در تعجبم چطور این قدر راحت با امام زمان بازی میکنید؟!
نفس زکیه!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ

شنیده بودم نفس زکیه که شما می گیدهمون سید خراسانیه حالا هست یا نیست یا نفس زکیه یکی دیگست

MB پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

لطفا کج فهمی نکنید!
من با امام زمان(ع) بازی نمی کنم..اونهایی هم که
من رو میشناسند میدونند اهل گفتن بعضی حرف ها نیستم!

صرفا یه نقل قول از آیت الله بهجت بود
که البته بنده به واسطه ی دیگری هم شنیده بودم.

و صد البته - این حرف ها نباید به گوش عوام می رسید-.

ع پ جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ

عوام...

ع پ جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

منظورم قسمت آخر کامنت < طهورا منتظر منجی >بود البته

دل آرام جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

هر که را اسرار حق آموختند
مهر کردند و دهانش دوختند

حمیدرضا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ق.ظ

من مرغ به یک شعله کبابم بگذار

کین آتش را سمندری می‌باید

[ بدون نام ] شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

من هشتیم کامنت گذاشتم وجز عوامم نیستم بامن بودی یا یکی دیگه؟ سوال تو ذهن ادم میاد یه اره یا خیر داشت. وبلاگش بود دیدم ولی مطالبش به سوالم ربط پیدانمی کرد اینجا سوالمو پرسیدم چرا می زنی؟

[ بدون نام ] شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:46 ب.ظ

من همون هشتمین کامنتم الان که فکر می کنم می بینم من جز عوامم .عوام بودن خیلی بهتره تا خواص مغرورو از اسمون پرت شده که زورشون میاد به سوالای مردم جواب بدند.

MB شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ

ببین..جواب ندادم چون نمی خواستم.
نه غرور بود (نعوذبالله) نه از آسمون پرت شدن..
منظورم از عوام هم به اندازه ی کافی روشن بود
و تا حد لازم هم مبهم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد