صبور باش دل من ..

نظرات 12 + ارسال نظر
ع پ جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ

Like

دل آرام جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

و لربک فاصبر

اقلیما جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

روزتون مبارک!

[ بدون نام ] جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ

ببخش باز مثل قاشق نشسته پریدم من اون کامنت دوم پست قبلو گذاشتم بقیشم می دونی ماله من نیست ولی منم دقیقا حرفم همین بود که حرفاو بحثای بی خود فقط دوستی رو از بین می بره شما اونقدر کامنت حذف می کنی که ادم نمی فهمه کی با کیه جواباتو مشخص کن با کیی ولی من حرفاشونو خوب گوش میدم از من انتظار بالایی دارید من جزیی از عوامم نه خواص مثل شماوممکنه بی سواد ام بی شاید با انکراتیک بوده که توی جایگاه نشسته بوده
من اصلاح می کنم
به وی بی
چقدر کم بصیرتی تو
دلیل کم بصیرتیشم نمی دونم چرا انکراتیک وی بی مدام فکر می کنید همه بی سوادندفقط خودتون سواد داریداین از کامنت وی بی و وبلاگ انکراتیک خوندماین جمله هم به وحدت خدشه وارد نمی کنه کم بصیرتی بعدا می تونه گریبانگیر بشه
بشه ادم مثل موسوی

رها جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ

مرا دلی که ازو صبوری نمی آید ..

رها جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ب.ظ

واقعا این پست ها سیاسی ست و من نمی فهمم
یا عده ای به گند می کشند آرامش اینجارا !

فطرس شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام
جناب آقای بازارگان ضمن اعلام برائت از تمام کامنتهای بی نام! (به جز دوتا یکی لینک iusnews ویکی اون که گفتم مشکل حسینیان چیه)
و ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین، خواهشمندیم گوشی رو بردارید!

vb شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

فطرس جان.. به ما هم زنگ بزنید و ولادت امیرالمونین رو تبریک بگید :دی

محبت شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ

کاش میشد مثل وبلاگ شما ما هم دل آرام بودیم
از نوع آرامشی که نگران آینده و گذشته پشت سرمون نباشیم
یعنی میشه به همچین جایی رسید
خواهشا اینجا سیاسی حرف نزنین

فطرس یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ

با سلام و عرض تبریک به حضرت vb دامت افاضاته! عرض میشود... ترسیدیم تقوایتان را تقویت کرده باشید و شماره غریبه ما را ریجکت کنید:دی

[ بدون نام ] یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ

سید! با این همه تهمت و توهین چه می‌کنی؟ خندید و گفت: آسیاب به نوبت!((ایسنا) آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از بیان دیدگاه‌های خود درباره هفتم تیر،

MB دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

به محبت :

سیاستی که ما دنبالشیم
درست مثل عبادته..اصلا هدف زندگیه!
ما خلقت الجن و الانس الا لیعبدون..

به کامنت آخر :

ببین...ذکر همه ی این خاطره ها خوب بود.
ولی آخرش که گفت شعار رو بصیرت می دونیم..
خوب این تعریض به رهبری بود دیگه..
کیه که اینو نفهمه..

من نمی فهمم..چرا اگه با رهبری مشکل داریم
به صورت علنی نمی گیم..و نفاق ایجاد می کنیم.
به نظر من اون نامه ی قبل از انتخابات ایشون
خیلی هم خوب بود.
خوب فهمیدیم که از مسیر رهبری منحرف شده ایشون.
البته جای تاسفه که ایشون برخورد بزرگوارانه ی
رهبری رو در مورد اون نامه ، دلیل بر بی اشکال بودنش می دونه..

با این همه امروز سیاست ما
نگه داشتن ایشون در خط انقلابه..با بعضی اغماض ها.
و امیدوارم ایشون خطوط قرمز رو نشکنه
که واقعا هیچ جای رحمی باقی نمی مونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد