نمی دانم چه شد که از اول این بهار..این بغض در گلویم مانده است.
رسوایم می کند میان این همه خنده و شادی..
حالا دارد سوره ی مریم را می خواند.
و چشم های من که طاقت ندارند :‌
و اذکر فی کتابک مریم..
اذ انتبذت من اهلها مکانا شرقیا
...
فاتخذت من دونهم حجابا .
..
و من به این -من دونهم- سخت معتقدم.
:
فارسلنا الیها روحنا
فتمثل لها بشرا سویا
..
و اینجاست که مریم (س) جمله ای می گوید تکان دهنده ..
و سنگین که :

قالت انی اعوذ بالرحمن منک ان کنت تقیا ..



پ.ن :
گاهی احساس می کنم
نشانه ی عظمت خداوند این است که
صدای ضعیف بنده ی ناچیزی مثل مرا هم
می شنود..
اذ نادی ربه نداء خفیا ...
.
.
یا رحمان ..

نظرات 7 + ارسال نظر
sharife جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ق.ظ

23 فَأَجَاءهَا الْمَخَاضُ إِلَى جِذْعِ النَّخْلَةِ قَالَتْ یَا لَیْتَنِی مِتُّ قَبْلَ هَذَا وَکُنتُ نَسْیًا مَّنسِیًّا ...

هادی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ق.ظ http://parishooni.blogsky.com/

سلام دوست گلم
مطالب وبلاگت قشنگه مثل دل قشنگت
نمی دونم چرا وبلاگت دیر باز می شه
منتظر حضورت در وبلاگ پریشونی هستم
ایام به کام

[ بدون نام ] جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:32 ب.ظ

الَّذِینَ آمَنُوا وَ تَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

[ بدون نام ] جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ

http://www.mediafire.com/?yimm1zjzrto

مهدی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام
اینجا میام اروم میگیرم

‌BH شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

یکی از نشانه های عظمت خدا هم این است که:
محبان خودش را در میان خلق عزیز می کند...

دل آرام یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

الهی هب لی کمال الانقطاع الیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد