امید قد تو می داشتم ز بخت بلند
نسیم زلف تو می خواستم ز عمر دراز  .. .


پ.ن :
به اینجایش که میرسم دوام نمی آورد چشم هایم.
و اذ یرفع ابراهیم القواعد من البیت و اسماعیل
ربنا .. تقبل منا .. انک انت السمیع العلیم.
ربنا وجعلنا مسلمین لک
و من ذریتا امة مسلمة لک
و ارنا مناسکنا و تب علینا
انک انت التواب الرحیم . ..

مدام در خاطرم می آید که ابراهیم
مامور به ساختن کعبه می شود
درست پس از آنکه به دست خویش
زیباترین بت زندگی اش را
شکسته است...

و اذ قال ابراهیم ربه : اسلم ..
قال :
اسلمت لرب العالمین ..

پ.ن : کلمات روی قلبم مثل تکه های
آتش اند گاهی..
نه می توانم بر زمین گذارم
و نه می توانم حرارتش را فرو بنشانم .

خوب فهمیده ام که در همهمه ی این همه
ناچیزی و مسکینی مطلق در من
این آتش بزرگترین سرمایه ی زندگی ام است.
این -میراث جنون- که :

دل خوشم با این همه زیرا که میراث جنون
نسل اندر نسل از آبا و اجدادم رسید..

حالا تو باز به فکر جشنواره ی مهندس باشد
که چطور جفت پا
از روی آتش ها بپری ...

نظرات 4 + ارسال نظر
vb دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

هلا منکر جان و جانان من
بزن زخم انکار بر جان من

بزن زخم این مرهم عاشق است
که بی زخم مردن غم عاشق است

اگر دشنه آذین کنی گرده مان
نبینی تو هرگز دل آزرده مان

بیار آتش کینه نمرود وار
خلیلیم! ما را به آتش سپار!

حسبی الله..
اسلمت لرب العالمین ..

تاملات دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:33 ب.ظ http://bazrafkan.blogfa.com

گوش به فرمان تو ایم خامنه ای

این کامنت د و پست پایین تر بود

بیوتن دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ب.ظ http://ghadamzanan.persianblog.ir/

اسماعیل بیا... بیا تمام دلبستگی ام ! بیا بار دیگر امتحان کنیم... شاید اینبار خنجر نبرید !
من آن ابراهیم بدخوابی ام که رویاهاش همه بی تعبیرند...!

دل آرام دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ق.ظ

دل آرام ترین کلماتی که این روزا خوندم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد