اولم یکف ِ بربّک علی کل شیء شهید ..



زین آتش نهفته که در سینه ی من است
خورشید شعله ایست که در آسمان گرفت..

پ.ن : خمار صد شبه دارم..شرابخانه کجاست؟

پ.ن : در سکوت مطلق.. ناگهان شوقی لطیف
دست دلت را می گیرد..
اینقدر بی خبری که نمیدانی از کجاست..

کم کم دارم می فهمم که زندگی را
برای بعضی لحظه ها ساخته اند
..

پ.ن : ربنا افرغ علینا صبرا ..

نظرات 16 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

من چه در وهم وجودم چه عدم دلتنگم
از عدم تا به وجود آمده ام دلتنگم

روح از افلاک و تن از خاک، در این ساغر پاک
از در آمیختن شادی و غم دلتنگم

خوشه ای از ملکوت تو مرا دور انداخت
من هنوز ازسفر باغ ارم دلتنگم

ای نبخشوده گناه پدرم آدم را
به گناهان نبخشوده قسم دلتنگم

حال در خوف و رجا رو به تو بر میگردم
دو قدم دلهره دارم دو قدم دلتنگم

نشد از یاد برم خاطره دوری را
بازهرچند رسیدیم به هم٬ دلتنگم

پ.ن.
ببیند آدم رو مجبور می کنید دست به چه کارهایی بزنه!:دی

پناه چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ

هم نوشته شما زیبا بود هم این کامنت قبلی.

نغمه پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:09 ق.ظ

سلام.وبلاگتون خیلی قشنگه .به منم سر بزنید.ممنون

MB پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ق.ظ

آدرستون رو هم بذارید.

س -ف پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ http://swan.blogsky.com

سلام
اینم ادرس
؛)

مریم پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ http://www.aftabmahtabsetare.blogfa.com

من اینجا رو دوست دارم:
کم کم دارم می فهمم که زندگی را
برای بعضی لحظه ها ساخته اند


چون خودم هم خوب حسش کردم...



اینجا اموشن گل نداره
ولی به ؛رسم؛ خودم تبریک میگم که اینجوره
{گل}به توان هشت...

‌‌BH پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ


چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند

موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی

ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت

زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی

ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد

چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم

کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند ...


پی نوشت:

یا غریب‌الغربا! شور آمدنت،
چه رستاخیزی بر انگیخته در چهار گوشه عالم!

میلاد نور مبارک.

MB پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ب.ظ

هم تو گل های این باغ را می شناسی

هم تمام شهیدان تو را می شناسند

-- چرا این بیتش رو سانسور میکنن اکثرا ؟!

zdb جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.zshejazi.blogfa.com/

میلاد امام رضا (ع) رو بهتون تبریک میگم.

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

میان دام و نگاهت کدام صیاد است..؟
؛السلام علیک ایها الامام الرئوف؛

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ

میلادتان مبارک (تاخیر ۳ روزه مان را ببخشید)

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ

http://www.2to7.blogfa.com/post-19.aspx

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ق.ظ

http://www.greenleaf.blogfa.com/post-79.aspx

MB جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ق.ظ

خیلی قشنگ بود. ممنون.

‌‌BH جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ق.ظ


سانسورش غیر عمد بود....


بوی توحید مشروط بر بودن توست
ای که آیات قرآن تو را می شناسند

گرچه روی از همه خلق پوشیده داری
آی پیدای پنهان تو را می شناسند

--مثل اینکه این ابیات هم سانسور شده...



ـ انشاءالله خداوند ــ شهادت در راه خودش ــ نصیب تان نماید.

خرچنگ زاده جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ http://kharchangzadeh.wordpress.com

میلاد آقا مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد