نگرانم هم از نگاه شما
هم از دیدار گاه گاه شما

چه کنم؟ بوی خار می شنوم
از گل و سبزه و گیاه شما

هق هق تلخ من نمی خواند
با شکرخند و قاه قاه شما

نغمه ای گوشه گیر و محزونم
خارج از شور دستگاه شما..

سید حسن حسینی



پ.ن : .. .

نظرات 5 + ارسال نظر
BH پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ

مهره توان برد، مار اگر بگذارد
غنچه توان چید، خار اگر بگذارد
با همه حسرت خوشم به گوشه‌ی چشمی
چشم بد روزگار اگر بگذارد.
...
پ.ن:
گل اگر خار نداشت دل اگر بی غم بود
اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود
زندگی/ عشق/ اسارت/ قهر/ آشتی/
همه بی معنا بود .

س - ف پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام

واااااااااااااااااااااای بک گراند این کامپیوتر فوق العاده اس!
منم این عکس و دارم خیلی نازه...
خدا حفظتون کنه.
:)

... پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ب.ظ

شعرای سید حسن حسینی همیشه یه حس خاص تو حرفاش داره... مثل حرفای خودتون... چرا بیت آخر قافیه نداره؟

MB پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ

من اشتباه نوشته بودم..

فائزه جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

چه قدر این عکس قشنگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد