بساز با من رنجور ناتوان ای یار
ببخش بر من مسکین بی نوا ای دوست..

سعدی



ببین..کلمات هم در من تیره و تار شده اند..
سکوت در من
به اندازه ی تن تو
معتاد است..
من از تبار تو تنها
سکوت دارم..
من از عشق تو تنها
خیال دارم..
من از خیال تو تنها
زنده می مانم؟

پ.ن : کیف تکفرون بالله و انتم امواتا فاحیاکم..

خدایا..

نظرات 12 + ارسال نظر
ف مثل من جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ http://november.blogsky.com

یاد شعر فروغ افتادم که می گه :
سهم من اینست سهم من آسمانیست که آویختن پرده ای آن را از من می گیرد

ف مثل من جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://november.blogsky.com

سهم من بیش از این است؟
یک نگاه
یک لبخند
و دیگر هیچ

BH جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ

((در حقیقت کسانی که کفر را به بهای ایمان خریدند،
هرگز به خداوند هیچ زیانی نخواهند رسانید
و برای آنان عذابی دردناک است))

پ.ن۱:آیه ای که این روزا...

پ.ن۲:عیسی دمی کجاست که احیای ما کند؟

دل آرام جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

جان_ بیمار مرا
نیست ز تو روی سوال
ای خوش آن خسته
که از دوست
جوابی دارد...

س - ف شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

۲۹ فروردین .روز ارتش مبارک!
دوست داشتم خوشحالیمو با شما هم تقسیم کنم!
خیلی شبه قشنگیه نه؟

MB شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ق.ظ

روز ارتش به من چه ربطی داره؟

MB شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ق.ظ

من آن نیم که
حلال
از حرام نشناسم
شراب با تو حلال است و
آب
بی تو حرام ..

س -ف شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ق.ظ

حاج ...
گویا تو باغ نسیتد هاااااا!
:دی
به ۳۰۱۰۴۰ یه سری بزنید!

MB شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ق.ظ

نه توی باغ نیستم..فعلا احساس می کنم
توی جنگلم!

آره دیدم..برای همین بود :

من آن نیم که
حلال
از حرام نشناسم
شراب با تو حلال است و
آب
بی تو حرام ..

[ بدون نام ] شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

.
واز غول غوغاها
که راه می بندد بر کاروان حرف های برهنه
شمشیری از فریادهای کشیده می طلبم..و جامی از صراحت سقراط..
و ساده ترین آرزوها
چون جوانه ای سرخ
در من زبانه می کشد:
ای کاش چون سوسن
ملکوت من
در سکوت من بود!


عب شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

agha rooze artesh ro be hame salahshooraye een weblog tabrik migam!!!
lol
http://301040.blogsky.com

دل آرام شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ

بعد از تو روا باشد
نقض همه پیمان ها ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد