« و فدت علی الکریم بغیر زاد
من الحسنات و القلب السلیم
و حمل الزاد اقبح کل شی
اذا کان الوفود علی الکریم..
»
یادگار مولا علی (ع) بر مقبره ی سلمان فارسی

-- بی هیچ توشه ای به میهمانی ات آمده ام
نه دست پر و نه قلب درستکاری دارم
گنهکار و ستمکارم..
اما زشت ترین کار این است که به میهمانی بزرگی
چون تو بخشنده درآیند و با خود
خوراک و آذوقه ای برند..

پ.ن : بی قرارم..

نظرات 5 + ارسال نظر
رها یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ

بسیااااااار دلچسب

هولدن یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.greenfield.blogfa.com/

بی قرار...
بی قرار

no name یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

آن‌ چنان‌ منتظرم‌ در ره‌ شوق‌
که‌ اگر زود بیایی‌ دیر است‌

فائزه ح یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

اعتماد به نفستان جای تقدیر دارد.
اما اگر پست قبلی رو هم می خوندین٬ می دیدین من کلن عادت دارم احساساتم را با *خیلی* بیان کنم.

iu k یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ب.ظ


دلی که با سر زلفین او قراری داد

گمان مبر که بدان دل قرار باز آید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد