یا رحمان...



درست چند دقیقه ی دیگر باید پرزنت نهایی را بدهم
انگار همین دیروز بود که ..
من جاده ی پنجاه و پنج دقیقه ای درایتون را با تمام
نغمه ها و زمزمه ها و ذکرها تنها می گذارم.
تا روزی برایم گواه باشد..

این نمازهای آخر چقدر سخت است.
باز هم خدا به من لطف کرد که برگردم..
و باز هم از همیشه دستم خالی تر ..

صدای نازنین ناصر عبداللهی .. :

از من نپرس با تو بمونم
تو هیچی از من نمی دونی
اگه بگم راز دلم رو

تو هم کنارم نمی مونی..

نظرات 7 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.elhaam60.blogsky.com

سلام
وب جالبی داری خیلی خوشم اومد.
یه سر به منم بزنی خوشحال میشم.
بای

MB دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ

یه خاصیت خیلی خوبه من اینه که
مستقل از baggage allowance همیشه
دقیقا ۲۰ کیلو اضافه دارم!

پ.ن : قابل توجه متخصصین لاغری
و رژیم!

پ.ن : خیلی بستگی به این داره که
اون آقاهه که گذرنامه ها رو چک می کنه
چقدر مهربون باشه . ممکن سحری رو
در خدمت خدمه ی پرواز باشیم!

پ.ن : آقای قالی زاده . این دفعه رو بی خیال
ما باش..

رها سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

التماس دعا تو این روزای مبارک

امروز ( سه شنبه) سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:54 ب.ظ

خوش اومدی؟ یا نه هنوز؟!

zdk-eghlima-zdb-س سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی التماس دعا

هومن چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ق.ظ

محمد تو اینجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

vb پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ق.ظ

گر حال دل‌م بی‌تو چنین می‌گذرد..پس وای دلم..وای دلم..وای دلم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد