« شب چو گردد چشم مستت گرم خواب نوشین... »



فکر کنم اصل آهنگ را بنان خوانده ، هر چه هست
ملودی زیبایی دارد!

۱. ویوالدی و موتسارت و شوبرت و اینها همه خوبند
اما باخ چیز دیگری است!

۲. دارم یه کتاب می خونم از دولامارتین به زبان اصلی!
فکرش را بکنین..!

۳. تمام امپراطوری های آینده فرمانروایی اندیشه هاست..
این رو چرچیل گفته!
اما انیشتن میگه :
جنگ جهانی سوم را نمی دانم
اما جنگ جهانی چهارم با سنگ و چوب خواهد بود...!!

۴. زندگی زود تغییر می کند!
همین دیروز بود که اینقدر این در لعنتی خوابگاه باز و بسته می شد
که من برای خوابیدن روزها را انتخاب می کردم
آن هم ساعت ناهار را !
الان هیچ کس اینجا نیست...نه اینکه پرنده پر نزند..نه!
پرنده پر می زند اما آدم پیدا نمی شود!

۵. میگن یکی رفته بود مکه...سر قضیه ی رمی جمرات
نشونه گیری کرد و سنگ رو دقیقا زد به هدف!

یهو دید یه صدای ناله ای میاد
« آخ...نامرد!...تو دیگه چرا ؟!!! »

نظرات 7 + ارسال نظر
MB سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ق.ظ

خیلی وقت بود از این حرف های منورالفکری نزده بودم
...

م ی ث م سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

پنجمیش به مراتب از بقیشون باحال تر و جالب تر و ...تر و ... بود ~~~

kharchangzade سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ق.ظ

Ketabe " Un homme " neveshte Fallachi ro bekhoon

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ

به جناب سین :

یک بغچه پراز دروغ دارد چشمت

چشم آبی من!
نبوغ دارد چشمت

یک عمرهلاک یک نگاهت بودم

افسوس صفی شلوغ دارد چشمت!!!

zdk سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ب.ظ

man bazi neveshtehaye khoshgele blogetoon ro midozdam mizaram too bloge khodam,eshkali ke nadare؟؟؟؟

MB سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ

حلال....

فطرس چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ

حلال...:دی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد