و چه بی رحم جهانی که مرا با تو ندید...



۱. بهت گفته بودم : نفس باد صبا هم از جای گرم بلند میشه!

۲. بعد از تقریبا یک روز سفر! امروز دوباره برگشتم پاریس.
به یکی میگن چرا معتاد شدی!؟
میگه :
رفیق بد...رفیق بد....
البته «زغال خوب» هم بی تاثیر نبوده!

۳. بالا بلند عشوه گر نقش باز من
کوتاه کرد قصه ی زهد دراز من..

مست است یار و یاد حریفان نمی کند

یادش به خیر
ساقی مسکین نواز من!

نظرات 10 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ق.ظ http://vorodmamnoo.blogfa.com

بر من منگر تاب نگاه تو ندارم...
به حوالی ما هم سری بزنید!

[ بدون نام ] یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ب.ظ

مثل همیشه فوق العاده زیبا...

قاصدک یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ http://ghasedak-civil.blogfa.com

سلام. خوب می نویسی .

شبنم یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ

کاست این آهنگ و دارم ولی ام پی تریش رو هم میخوام!می دین؟:دی

فاطمه دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام ...

نمی دانم اگر این جمله را بگویم خودم را سبک کردم یا اینکه ... در هر حال نمی توانم نگویم ...

اگر می دانستید با گذاشتن این آهنگ مرا به یاد چه فرشته ای،چه انسانی،چه ... می اندازید ، شاید بهم رحم می کردید !!! ...

چقدر خوش خیال بودم وقتی فکر می کردم این هنگامه کوچ حالا حالا نمی رسه !!! ... نمی دانم توی آن روزهای برفی طبل رحیل کی نواخته شد ؟؟؟!!! ...

ش دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ

بنویس دیگ!!!

ش دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ

بنویس دیگه * !!!!

س دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:47 ب.ظ

((=

س دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:53 ب.ظ

من و باد صبا مسکین دو سرگردان بی حاصل
من از افسون چشمش مست و او از بوی گیسویش :دی :دی

هومن دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ http://aaftab.blogfa.com

محمد جون تو خیابون انقلاب یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی به بار میاره ! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد