گریه نمی کنم من

که شاد نباشه دشمن ...



دل من صیغه ی غریبی است!
صرف نمی شود گاهی
نمی فهمم
که دلم می سوزد
یا دلم می گیرد از آدم ها...

نظرات 4 + ارسال نظر
vb شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

میگن یارو می خواست بچشو نصیحت کنه میگه:تو الان چند سالته؟بچش میگه:16 سال- یارو میگه:خاک بر سرت هم سن و سالای تو الان 40 سالشونه..!!

:دی...

من گریه هم که می کنم دشمن شاد نمی شود...چرا!؟

هومن شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ

حاجی میبینم تازگی از یه سبک رنگ پردازی خاص تو عکسایی که میذاری استفاده میکنی ! (دقت رو جواب میگیری ؟؟)

MB شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ

به vb :

میدونی فرق تو و جادّه چیه؟

جادّه باید هی بری تا برسی به آخرش

تو خودت همینجوری آخرشی!

H.R یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ب.ظ

vafate ayatollah Fazel ra tasliat migooim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد