یادگار من است این درخت
که خستگی تبرت را می گیرد!

عمیق تر بزن!


پ.ن :‌ فهموندم بعضی مطالب سخته...
مثلا من نتونستم به اینا بفهمونم از سگ جماعت بدم میاد!
قشنگی پاریس به اینه که یا خود این جماعت حضور دارن
یا محصولات جانبی شون...
ملت هم کلی حال میکنن!

پ.ن :‌ استاد عزیز کنجکاوانه
به من میگه شما مریض نمیشین اینهمه سبزیجات می خورین!؟
منم کنجکاوانه گفتم :
یعنی فکر میکنین قورباغه مقوی تره؟

پ.ن : در طول سفر با این دوست مکزیکی! هم اتاق بودم
نیمه های شب احساس کردم داره توی خواب میگه :

محمد! کومو استاس!!!؟!!

منم بی مرامی نکردم صداش رو ضبط کردم همون نصف شب!
۲۰ یورو فروختم !

پ.ن : شب آخر من رفتم بالا نماز بخونم برگشتم دیدم بچه ها
همه توی آسمونها هستن :دی
بهم گفتن آواز شاد بخونم !

بیا ای ساقی ... !

دوستی گفت :‌
مرده شور شادی ات را ببرند! ( با این مضمون!)

نظرات 33 + ارسال نظر
خرچنگ زاده دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ http://kharchangzade.blogfa.com

کاش دو سه تا از این هم کلاسی های داغون هم ما داشتیم می یومد بغلمون می ایستاد عکس می گرفت! دی: دی: دی:

MB دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:43 ب.ظ

ای بابا
مجبورم عکسو بردارم :دی

خرچنگ زاده دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ

نه بابا ... سنت شکنیه. عالی بود!

MB دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ

دیگه دیدنم محاله ... ه ه ه ... :دی

نرگس دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ

عکس؟؟؟؟

JaSa دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ

هاتف لینک یک چیزی رو برام فرستاد منم نامردی نکردم، ذخیره اش کردم برای روز مبادا! می فروشمش ۲۰۰ یورو!

برادر هومن، هر چه سریعتر دست این محمد رو بگیر ببر پیش خودت ازش محافظت کن! گفته بودی کارش از مطالب بو دار گذشته!

JaSa دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ب.ظ

وا اسلاما! مکاشفه ای انجام شد. شاهد از عالم غیب خبر رسانید که با توجه به سهم خواهی هاتف مبلغ باید خیلی بالاتر از این حرفا باشه!

MB دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ

به Jasa زاده :

اولندش که عکس رو برداشتم
بچه ها درب و داغون نشن :دی

ثانیاندش :

اون عکس جزو افتخارات منه :دی
بالای قله بودیم و بقیه با ترین اومدن اما من و
چند تا دیگه پیاده اومدیم!

3مندش :

من اونجا دوربین رو که تنظیم کردم برگشتم دیدم
جا واسه خودم نیست
به بچه ها گفتم یه کم مهربون تر باشن :دی!

vb دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ

عمیق تر بزن....

سطحی نمی خواستمت!

حامد دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

میدونم از تعریف کردن خوشت نمیاد.برای همین نمیگم که :همیشه منتظر پست بعدی ات هستم.دی:

MB دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ب.ظ

سطحی چیه Vb جون :دی

من یکی از عرفانی ترین سفرهام رو داشتم به اسپانیا :دِی

کیانوش دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ب.ظ

عکس قشنگی بود:دی
کاشکی برش نمی داشتین من می خواستم دوباره ببینم:دی

خرچنگ زاده دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ

من بی تقصیرم. این جاسا من رو اغفال کرد!

هومن دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://aaftab.blogfa.com

آقا من عکس رو ندیدم !
۳۰ پوند میدم به هرکی که لینکش رو برام بفرسته
(البته قول نمیدم :دی )

JaSa دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

MB: یا مرکب المبین! خودت خوب می دونی، اینهایی که گفتی اصلا مهم نیست! تو عکس نشون نمیده که تو پیاده رفتی یا با ترن یا با هلی کوپتر یا اینکه در ابتدای امر جا برای کی چقدر بوده! نکته ها هست بسی ..

هاتف: اگر چه اغفال شدی ولی چون بر من پشت کردی، سهمت کنسل شد!

هومن: ۳۰۰ پوند اگر بدی لینکش رو برات می فرستم. البته شاید! بذار ببینم خودش چقدر میده که برای کسی نفرستم!

هومن دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://aaftab.blogfa.com

هر چی خودش میده من ۳۰ پوند بیشتر میدم.....(البته شاید :دی)

MB سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

به جاسا :

تو آی کیو بنفشه به من می خوای نشون بدی ... .
من هیچ تماسی نداشتم
چه فیزیکی چه متافیزیکی!
عکس دو بعدی نشون نمیده

JaSa سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

پس بنابراین مشکلی نداری عکست رو بذارم رو وبلاگم و زیرش هم چند جمله از کتاب غرب زدگی جلال آل احمد اضافه کنم؟!

MB سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ق.ظ

من که عمرا عکست رو بزنم تو وبلاگم چون ...

اما برات از خسی در میقات آل احمد مینویسم!

خرچنگ زاده سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ

من تماس بدنی رو منکرش نیستم! چون خودت بدون مقدمه سر بحثش رو باز کردی... جاسا من هنوز با تو ام... سهم من از گلوی کسی پایین نمیره گفته باشم

هومن سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://aaftab.blogfa.com

میبینم که مثل خاتمی انکار میکنی ! :دی

هومن سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ http://aaftab.blogfa.com

راستی محمد این کومو استاس دیگه چه صیغه اییه؟؟؟ :دی
نکنه یه نوع فحشه ! ما که آخرش فرانسه یاد نگرفتیم :دی

JaSa سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ

ای غرب زده مفلوک!
ای که باید بری دوربین واید شات بخری!
خودت کردی که لعنت بر خودت باد!
حالا دیگه وقت ماله کشی نیست!
بیا پای میز مذاکره تا بهت بگم آی کیو بنفشه یعنی چی!
دل ها بسوزند به حال ...

MB سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ق.ظ

به هومن :

اییی اسپانیایی بید!
یعنی حالت چطوره :دی
البته فقط در کشور مکزیک استفاده میشه
این اصطلاح :دی

به جاسا :

شانس من اینه که یه خنگی از پشت هم عکس گرفته
اونجا همه چیز مشخصه :دی

به من گیر نده
خیلی آقایییییی...می فهمی که خیلی آقاییییییی
(پخش و پالایش یادت نره! :دی)

JaSa سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ق.ظ

تصاویر دوربین های بالا نشون میده که توپ از خط رد شده!

vb سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ

البته تصاویر خط رو نشون نمی دن!! :دی

MB سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 ق.ظ

داوریش با خداست :دی
جاسا تو یه تماشاگر نما بیش نیستی!
خیلی آقایییییییییییییی
(پخش و پالایش یادت نره که داری به ضربه پشت 18 نزدیک میشه!)
"دی

شادرخ سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ

اینجا خوب است

JaSa چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

ای ضعیف النفس! قبلا سانسور نمی کردی!

MB چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

جاسا جان دیگه بسه!
خل بازی هات رو بذار یه جای دیگه!
نمک پاچی های سبک دهه ی مرحوم فردین! رو هم
دیگه تکرار نکن!

بازم کامنت چرت بذاری پاک میکنم
همون توی بلاگت این چیزا رو بنویس!

امضا!
محمد!

JaSa پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:19 ق.ظ

خیلی بی مهابا شدی
درست صحبت کن

JaSa پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ

مرد حسابی مگه من بهت چی گفتم که اینطوری جواب میدی؟

MB پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ

محابا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد