une certaine danse à se rappeler, une certaine danse à oublier

تا تو هستی و غزل هست،
دلم تنها نیست...



لا لا لا لایی
لا لا لا لایی
...

و زمزمه های انتظار و نگاه های مضطرب کودکانه...

مرا دست های تو مجاب کرد
و چشم های تو کافی بود ...

« سرباز عاشقی هستم
زیر پرچم روح...»

عاشقان قدیمی ترانه های مندرس می خوانند
اما من ...
می خواهم با صدای لرزان خود بـرایت از خودم بگویـم
و منظره ی پاک چشمان کودکی ام که امروز
یادگار دست های تو است...

- نمی دانم این سطرها را می خوانی یا نه ...
اما حالا باید خواب ببینم تا حتما جوابم را بدهی ...
یادت هست آن روزی را که گفتم
زندگی برایم کافی است
می خواهم کمی بمیرم!
و تو نفهمیدی که مرگ انتهای عشق بود بر فاصله ی
قدم هایمان...*

-----

* این شعر را چقدر دوست دارم که :

با تو از خویش نخواندم - که مجابت نکنم
خواستم تشنه ی این کهنه شرابت نکنم

دستی از دور به هُرم غزلم داشته باش
که در این کوره ی احساس مذابت نکنم

گاه باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست!
سیل بی گاهم و ناگاه خرابت نکنم!

فصل ها حوصله سوزند -بـپرهیز- که تا
فصل پر گر یـه ی این بسته کتابت نکنم...

«هر کسی خاطره ای داشت، گرفت از من و رفت...»

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ق.ظ http://www.hajiani.blogsky.com

سلام ! وبلاگ بسیار جالبی داری ، امیدوارم موفقیتت روز افزون و بیش از پیش باشه !

vb شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ

ارتباط عکس رو نمی فهمم...:دی

نرگس شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

باز قاطی کردم و دل آرام شده پناهگاه من
دلارام خیلی دوست دارمت
سنگ صبور..........................

MB شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

به vb

خواستم تشنه ی این کهنه شرابت نکنم...

س شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ

خدایا
من در کلبه فقیرانه خود چیزی را دارم
که تو در عرش کبریایی خود نداری
من چون توئی را دارم
و تو چون خود نداری

-امام سجاد(ع)

[ بدون نام ] شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 ب.ظ

جاسا این عکسم بو داره ها ! :دی

نیما شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

چقدر پست های بی پی نوشتت حال میدهد. یعنی آدم را گاز نمی گیرد :دی

MB شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ

نوشته ای که کسی را گاز نگیرد به درد کاغذ دیواری می خوره!

متاسفم از اینکه این نوشته این خاصیت رو ظاهرا نداشته!

س شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ب.ظ

میشه تا بعد از کنکور من انقد چیزای خوشگل خوشگل ننویسین؟ ):

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد