برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت ، سوخت
جور شاه کامران گر بر گدایی رفت ، رفت

گر دلی از غمزه ی دلدار باری برد ، برد
گر میان جان و جانان ماجرایی رفت ، رفت



پ.ن : از سخن چینان ملالت ها پدید آمد ولی...

نظرات 7 + ارسال نظر
هومن چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ

محمد عزیزم سلام
خوبی ؟ خوشی؟ دماقت چاقه؟ :دی
محمد عزیز خیلی لطف کردی ... مثل همیشه .... نمیدونم چجوری باید زحمتهات رو جبران کنم ؟ ایشالا که خدا یه روز این شانس رو به من بده

اما چقدر خوشحالم که سفر بعدی با هم میریم ایران

راستی محمد من امروز از لندن اومدم .. یه چیزی تو مایه های پاریس خودتونه ... اما سبک شهری متفاوتی داره ... من اشتباه کردم با اتوبوس رفتم و تا رسیدم کمرم خرد و خاکشیر شد !

به امید دیدار دوست عزیزم

hamed.a پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ب.ظ

Axi az asalouie nist ?

MB جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام هومن جان

مخلصته :دی
انشالل.. در انگلیس می بینمت!

از بابت اون قضایا هم وظیفه بود...
حالا فردا با علی برنامه داریم :دی

MB جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام حامد جان

چه عکسی میخوای؟(عکس تکی ؟ :دی)

من که شخصا عکسی ندارم
اما اگه عکسی خاصی منظورته
مثلا از یه فاز یا یه برج یا هر چیز دیگه شاید بشه جور کرد

حسین داره هفته دیگه میره عس لویه
بهش بگو با اون دوربین کذایی یه چندتایی بگیره :دی

hamed.A جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ب.ظ

na,az oon axaie iadegari ke dastkhate khodet ham tooshe

MB جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ب.ظ

از اونا یه عکس دارم که مربوط به بندر نایبند نزدیک
فرودگاه خلیج فارس عسلویه هستش
به کارت میاد
؟

hamed.A جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ب.ظ

are!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد