امروز داشتم واسه یکی از هم کلاسی ها که از دیار پوتین و یلتسین است( من هنوز به یلتسین...)
یه مسئله ای رو توضیح می دادم
که دفعه ی اول با اضطراب گفت که : متوجه نشدم!

دوباره شروع کردم توضیح دادن و گفتم : فهمیدی؟
که یکدفعه دیدم مثل بچه ها زد زیر گریه!
من از تعجب...
حالا فرض کنین همه ی بچه ها دارن نگاه می کنن به من!


پ.ن :‌ در عمرم ایمیل ۴ تا دوست رو اسپم کردم (یعنی میل هرزه!)
سه تاش در سه ماه اخیر بوده!

اخیرا متوجه شده اید که : (این بخش هم احتمالا به وبلاگ اضافه بشه :دی)

- رنگ چشمانتان کمی میشی است!
-مقایسه اصولا اشتباه است...مخصوصا بین گل شبدر و لاله ی قرمز!
-آسمون تمام اشکش شده خون!

نظرات 8 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo ۸ سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

هومن سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ب.ظ http://aaftab.blogfa.com

حاجی نگقتی به اون دوست عزیز (سلام منو بهش برسون !) داشتی چی میگفتی که ناراحت شده ها :دی

MB سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ

چند نکته هومن جان!

یکی اینکه من داشتم درس رو توضیح می دادم
درس که نه
یه مثال رو!

ثانیا اینکه من به اندازه ی کافی ضایع شدم
تو دیگه تیکه ننداز :دی

ثالثا قرار بود بگی کدوم سفارت نزدیکته!

هومن سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:38 ب.ظ http://aaftab.blogfa.com

محمد عزیز
http://www.edinburgh.gov.uk/CEC/Consulates/consulates.html#i
جواب گرفتی با آمار دقیق من :دی
اما محمد شاید بعضی هاشون کارشون با کنسولگری درست نشه و حتما نیاز به رفتن به لندن رو داشته باشه
برا همین تا یه بوق بزنی من زودی زنگ میزنم و آمار میگیرم
اول از همه سویس که متاسفانه شعبه نداره یا سوید که باید حتما برم لندن !
پس منتظر بوق هستما :دی

ری را چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com


سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای

Bdel چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ

هوالله.
این پُستتون عجب "ادخال سرور فی قلوب مسلمین"ی کرد!!!

Bdel چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ

حالا جدای ِ از جدی،
لابد یه جوری اون "فهمیدی؟" رو گفتید که بنده خدا فکر کرده اگر به جهلش اعتراف کنه، همونجا زنده به گور می‌شه!!!

JaSa چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:35 ب.ظ

الهی ذلیل بمیری .. بی رحم .. خوبه منم گریه ی تو رو درآرم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد