نمیشه غصه ما رو
یه لحظه تنها بذاره!

نمیشه این قافله
ما رو تو خواب جا بذاره

*


بی تو دنیا نمی ارزه
تو با من باش و بذار

همه ی دنیا همیشه منو تنها بذاره!...


* احوالات کلاس پترو فیزیک!

نظرات 12 + ارسال نظر
Yegane شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 ق.ظ http://yeganeyeroozegar.persianblog.com

معلومه که خیلی حواستون جمع بوده و خیلی دقیق(!) داشتین جزوه می نوشتید..

صادق شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ب.ظ

در و دیوار باید بشنون؟

چه فرقی می کنه؟ همونی که آی پی شو دا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ب.ظ

نیاز باید به حد درماندگی برسه تا اون موقع دست کمک کسی رو رد نکنی!

هومن شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ب.ظ http://aaftab.blogfa.com

محمد نوری؟؟؟ :دی

حاجی دست خطت عوض شده؟؟؟

MB شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ب.ظ

:D

MB شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ب.ظ

به صادق : !

بی تو
من خمیده‌ام

سرو قامت!

ای بلند قد
ایستاده چون الف!


زودتر بیا و در کنار من نشین!

مخلص تو ،
امضاء
تا همیشه : «ی»

MB شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ب.ظ

به نیما :

(متخصص آی :دی)


ببین نیما جان
این مباحث رو بی خیال!
نه تو می فهمی به من چی میگذره
نه من می فهمم منظورت چیه!

من دوستی ام رو خرج نمی کنم!
این جمله ی مهمیه!
یادش بگیر...
در ازای کاری که برای دوستم می کنم
هیچی نمی خوام ازش جز اینکه خودش باشه!

شطرنج هم با هیچ احد الناسی بازی نمی کنم
که یک حرکت مقابل یک حرکت باشه.
گاهی صد گویی و یکی نشوی!
گاهی هیچ نگفتی و هزار شنیدی!

ما اینیم دیگه!

حالا اینا رو ولش کن که بعد از قدم زدن توی هوای
نیمه سرد این شب ها
که به صورت آدم که می خوره
می فهمونه که سردی هم گاهی خوبه
گاهی نوازش کننده است...
توی این هوا به شعر خودمان بپردازیم بسی بهتر است که :

الا یا ایها الساقی
بغیر از جرعه‌ای، چیزی
نماند از مملکت باقی.
...

:دی

:)/=< یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ق.ظ

کیشمیش دم داره !!!

Enkratic یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ق.ظ

الا یا ایها الساقی
چرا عاقل کند کاری
که باز آرد پشیمانی !!؟ ...

صادق یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ق.ظ

محمد هر کاری می کنی بکن ولی دیگه پای <ی> رو وسط نکش.

JaSa یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:21 ب.ظ

گویی تا اطلاع ثانوی،
اگر دو سالی را در زیر پرچم سپری نکنم،
بار ورود به هیچ مسلخی را نمی دهند!
گویی برخی نعوذ بالله خدا را دست در آستین شده اند.

الا یا ایها MB!
اگر عزمی دگر داری
بدان که این همه زاری
نه بر جان است و بر دل ها!

در اینجا عزم استعاره از کشورهای 1+5 است!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:17 ق.ظ

tu est fatigue de livre?
ahhh! et moi!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد