ای که مهجوری عشاق روا می داری...



پ.ن: یادش بخیر باد ساقی مسکین نواز من...

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ http://makarami.blogfa.com

سلام
به وبلاگ من سر بزنید. نظر بدهید و در بحث های آن شرکت کنید.
لینک بدهید، خوشحال می شوم.
با سپاس

هومن پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ق.ظ

حاجی جون سلام
این عکس رو خودت گرفتی با موبایل؟
راستی محمد لپتاپو چی کردی؟
خریدی؟

دعا یادت نره محمد جان

340 پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ

هر که عاشق من شود من نیز عاشق او می شوم و هر که من عاشق او شوم او را خواهم کشت و هرکه من او را بکشم دیه ی او بر گردن من است و هرکسی دیه اش بر گردن من باشد پس خود من دیه ی او هستم...

شمس الدین محمد پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:37 ب.ظ

... ز فکر آنان که در تدبیر درمانند درمانند

nerd پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ

خوشا آنان که ممد در کنارشان بی... :)

عقاب پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:01 ب.ظ http://eagle.blogfa.com/

ممد دلم برات تنگ شده.

محمد امین پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ب.ظ

محمد با جواد کلی یادت کردیم آخه دوباره با جواد آخر شعبان تو همین بقیع شلوغی بودیم که عکسشو گذاشتی
ما حتی از این ور آبم ملتمس دعا هستیم

علیرضا پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام پسر خاله
یاد مشهد پارسال افتادم
سحرها که خوبه؟؟
ما را هم 2aکن التماس دعا

Bdel جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ق.ظ

هوالله.
گرچه صد بار آبرویم بُرده است
.
آب سقاخانه ام را خورده است
.
.
.
حساب کتابه ها!
قضیه ی حضرت امامه...

خاک جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام
چرا جبهه گرفتید؟ مگه تنهایی بده؟
بنی آدم تا به اصلش یعنی خدا نرسه همه جوره تنهاست.
توی تنهاایی ست که انسان فرصت میکنه خودش رو بشناسه
نه تنها؛ «خدا با ما بود»....بلکه هست و خواهد بود.(اگر خودش بخواهد و البته ما هم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد