گفتی مرا که چونی - در روی ما نظر کن
گفتی خوشی تو بی​ ما- زین طعنه​ها گذر کن
گفتی مرا به خنده : خوش باد روزگارت
کس بی​تو خوش نباشد- رو قصه ی دگر کن
گفتی ملول گشتم - از عشق چند گویی
آن کس که نیست عاشق ، گو:
قصه مختصر کن!




پ.ن : من قرار بود پنجره ای باشم...


نظرات 11 + ارسال نظر
vb جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 ب.ظ

eee? manam

هومن جمعه 16 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ

پس من چی وحید؟؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ق.ظ


به نظر من وبلاگ نویسی کار بی فایده یی است و هدر دادن
وقت و انرژی است.تاحالا شده فکر کنی که چرا وبلاگ می نویسی؟

vb شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ق.ظ

هومن تو فعلا بیا..در موردش حرف می زنیم: دی

MB شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ق.ظ

عمریست تا من در طلب هر روز گامی میزنم
دست شفاعت هر زمان
در نیکنامی می زنم

هر چند آن آرام دل دانم نبخشد کام دل
نقش خیالی می کشم
فال دوامی می زنم

دانم سر آرد غصه را
رنگین بر آرد قصه را
این آه خون افشان که من
هر صبح و شامی می زنم...

عاطفه سنگ تراشان شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ق.ظ

پنجره بودن عنایتی است از او....

JaSa شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ق.ظ

آقا این قضیه 30M و سند که گفتی دامن از کف من ربود
و من یادم رفت یک چیزهایی را بهت بگم و یک عکس هم
آورده بودم که بهت نشون بدم. بعدا انشاالله.

MB شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ

بس که زود خداحافظی می کنی!:دی
میدونستم یادت میره

هومن شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ب.ظ

محمد همون چیزایی که قبل از یک کلاس زبان اتفاق افتاد؟؟؟
اون شب تنها شب زندگیم بود که اصلا خوابم نبرد.....

JaSa شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ب.ظ

فراموشی؟!
آره! زیاد.
پیر شدم ننه جون!

من چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ق.ظ http://senobari.blogfa.com/

مشت سکوتم به دهان می خورد
واژه به دیوار زبان می خورد

از ستم مردم بی آبرو
همچو منی غصه نان می خورد

پیر شدم لیک غمی مار دوش
مغز مرا مثل جوان می خورد ..................... (سید حسن حسینی)

چقدر دلم برای "در ملکوت سکوت" شده ، نمی دانم به کی غرض دادمش ...

وبلاگ خوبی دارید ، یک بار دیگر هم آمده بودم !!! صبر کن یادم بیاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد