من ، هم سفر باد سحر خواهم شد
خاک گذر اهل نظر خواهم شد
در آتش عاشقی به سر خواهم شد
پولادم!
و آبدیده تر خواهم شد!


پ.ن : برای من حکم هجرت دارد...
باید از همه چیز گذشت!
هر چند دیرزمانی است که ماندن نیز برایم
همین حکم را پیدا کرده است...

پ.ن : دیروز  یکی از مستخدمین دانشکده می گفت:
دیگر رو به تمام شدنیم!
به لحن تعارف گفتم؛
به نظر من با پنج سال پیش خیلی تفاوت نکرده ای...

گفت: من امروزم!
گفتم: یعنی چه؟؟؟
سکوت کرد...
آمدم کمک کنم در پاسخش که :
یعنی -دیروز- نیستی!؟
گفت:
و فردا نخواهم بود...

پ.ن :
رودیم و به لب سرود دریا داریم...

نظرات 9 + ارسال نظر
جواد سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ق.ظ http://fotros5.blogfa.com

سلام
محمد جان یه خواهشی ازت دارم....
اگه ممکنه وبلاگ من رو از بین لینک هات پاک کن.

MB سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام جواد
میدونم به محض اینکه لینکت رو بردارم
وبلاگت رو دیلیت می کنی:دی
واسه همین فعلا در موردش فکر میکنم! :دی

هومن سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ

خندم میگرفت.....یادته...........
میگم محمد خیلی تابلو که همون قاشق چنگالیه که از ایران با خودم بردم......راستی محمد جان دیروز یه لپتاپ گرفتم.....آخرشه.....اما باید برم سیم اینترنت براش بخرم....
خیلی چاکریم

هومن سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:27 ب.ظ

میگم محمد نکنه با آقای دهقان حرف زدی!!!!!!!!!!

باران سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:17 ب.ظ

ما زبالاییم و بالا می رویم.

باد صبا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ب.ظ http://baadesabaa.persianblog.com

اگر یکی که اختیاری داشت در دانشکده ی ما اندازه ی آبدارچی دانشکده ی شما می فهمید کار به تحصن حتما نمی کشید.

باد صبا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ب.ظ http://baadesabaa.persianblog.com

نگویید که بعد از کتابخانه به استادانتان هم احتیاجی ندارد دانشکده.

MB چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ق.ظ

جواد!
خیلی دلم سوخت.
دلم برای فوتروس و نوشته های بی ادعا
و سوزهای دلنشینش تنگ می شود.

آرام چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام !
خزان خواهیم شد ساقی کنون مستی غنیمت دان
که لاله ساغر و شبنم شراب ناب را ماند
یا شایدم :
می رود عمر عزیز ما دریغا چاره نیست
دی برفت و می رود امروز و فردا چاره نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد