گر سوخت مرا جلوه ی دیدار عجب نیست . . .

 

 پ.ن: باشد.اگر عمری بود و فرصت اشتباهی!
-من نمی فهمم!
اینطور نخواهد ماند!
-
گاهی اثبات وجود چیزی ملازم نبود شی دیگری است.
حتی اگر آن شی دیگر یک موجود ظاهرا زنده باشد!
مگر نشنیده ای که ارزش یک انسان به حرف هایی
است که برای نگفتن دارد!


پ.ن : کان شمع مراد دل ویرانه ی من بود...

نظرات 12 + ارسال نظر
MB یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

با تشکر!

هومن یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ب.ظ

از کی؟؟؟؟

یوسف عزیزی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ

فعلا که شرایط همونه!!!! هومن جان یه میل زدم. عذر زحمتام. مخلصیم

MB یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ

آقای عزیزی احتیاط کن تو جوب نیوفتی!

آقای حقیقی!
آقایی!

یوسف عزیزی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ب.ظ

درسته که در فروعاتی اختلاف نظر داریم و طبیعیست اما فعلا که در اصول نبوده!!!! ما تازه همدیگر رو یافتیم پس بذار اونایی که سطح فکری و حساسیت زندگیشون به خراب شدن رابطه ماهاست تو این آرزو بمونن... میلم و ببین... فعلا

MB یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام یوسف جان
همین «فعلا» هاته که منو کشته!

البته گمان نمی کنم به این -فعلا- خودم برسم!

اصول و فروع؟؟
جالبه من هیچ میل جدیدی ازت نداشتم...

[ بدون نام ] یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ

کان شمع مراد دل ویرانه من بود . . .

vb یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ب.ظ

محمد صدرای عزیز...دلم تنگ شده است برایت ....
همینجوری...بعد از این آهنگ|||||||||

هومن یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ

محمد عزیز سلام.
چقدر آهنگ زیبایی!!!! من هم مثل وحید خیلی یادت افتادم....
راستی محمد جان اون روز آخری یادم رفت نوارت رو پس بدم...
میدونی که کدومو میگم....سراج!!!
راستی محمد
همین امروز عکس های سفارشی رو میذارم.....
خیلی خیلی چاکریم....

یوسف عزیز من منتظرم...هر کمکی بتونم میکنم...

مجید دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ

http://www.shahidesharif.persianblog.com/

خاطراتچی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ق.ظ http://bakhateratam.persianblog.com

سلام. زیبا بود موفق باشی

ل.ر دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:47 ب.ظ

من نمی فهمم!
اینطور نخواهد ماند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد