کی و کجا وعده ی دیدار ما ؟

 دل مستمندم ای جان به لبت نیاز دارد...

ای دو سه تا کوچه ز ما دورتر
نغمه ی تو از همه پرشور تر
کاش که این فاصله را کم کنی
محنت این قافله را کم کنی
کاش که همسایه ما میشدی
مایه ی آسایش ما میشدی
هر که به دیدار تو نائل شود
یک شبه حلال مسایل شود
دوش مرا حال خوشی دست داد
سینه ی ما را عطشی دست داد
نام تو بردم لبم آتش گرفت...
   نام تو بردم لبم آتش گرفت...
      نام تو بردم لبم آتش گرفت...

 

پ.ن : ضرباهنگ صدایش را از اینجا لمس کنید...

نظرات 8 + ارسال نظر
JaSa چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ق.ظ http://harmony.blogfa.com

انقدر این سال پایینی ها را لوس نکن!
یک دفعه باید ببرمت خودت با چشمای خودت ببینی که من سال پایینی ها را چجوری تربیت کردم!

جواد چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ق.ظ

خیلی حال کردم .
بالا خره یه شعر از آقاسی هم تو وبلاگت دیدیم.
.
.
دل مستمندم ای جان به لبت نیاز دارد
به هوای دیدن تو هوس حجاز دارد
..
این آخرشه:

چو رو کنی به رهت دردو رنج نشناسیم
ز لطف روی تو دست از ترنج نشناسیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ق.ظ

باغ مست و باغبان مست...

هومن چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ

کجا؟؟؟

شوخی می کنم..... دقیقا ضرباهنگ رو حس کردم....

خیلی زیبا بود ....مت یک بار تو مجلس شعر ایشون شرکت کردم .... با صدای خودش یه چیز دیگه است .....

چاکریم پهلووون.....

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ب.ظ

در به در ِکوچه تنهاییم . .

کاش که این فاصله را کم کنی
کاش که این فاصله را کم کنی
.
.

لیلا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:14 ب.ظ

چیزی نمی توانم بگویم
...
خدایش بیامرزد ...

سرمه چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ب.ظ

گرش ببینی و دست از ترنج بشناسی ... :)

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ب.ظ

نام تو بردم لبم آتش گرفت..این نهایت بیان معنای آتش است نهایتش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد