نمی دانم چرا هر وقت این آهنگ «بهار دلنشین» بنان
را می شنوم...دلم تنگ میشود...خیلی تنگ..

این آخرین بهاری است که صدای گرم و دلنشین
دوستان را از نردیک حس می کنم...آخر این فصل
بهار من هم تمام می شود...با همه ی خزان هایش...

حالا از ته قلب برایتان می خوانم:

ای که بوی باران شکفته در هوایت
یاد از آن بهاران که شد خزان بپایت...

جز غمت ندارم به حال دل گواهی
ای که نور چشمم در این شب سیاهی

چشم من به راهت ، همیشه تا بیایی
باغ من بهارم ، بهشت من کجایی؟

یا مقلب القلوب را که می شنوم...تمام تنم میلرزد...

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:08 ب.ظ http://hossainhr.blogsky.com/

عیدت مبارک عزیزم

هومن سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ

قرار نشد که روز عید هم تیریپ غم بزنیا !!!

ای دگرگون کننده ی احوال .....
احوال ما را به بهترین حالت دگرگون ساز......

خدا به همراهت .......

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ق.ظ

چرا آخرین بهار است؟

عقاب سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ب.ظ http://eagle.blogfa.com/

سال پربرکتی داشته باشی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ب.ظ

جواب منو ندادین؟

MB سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ

آنها که باید بدانند می دانند!

سرمه سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ب.ظ

یا مــــ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد