سفر نامه!

من به او گفتم که حاضرم هر نقشی را بازی کنم، پرده کرکره، خاک روی زمین، هر چیزی...

  Whoopi Goldberg                                                                                        

 

پ.ن : من که ملول گشتمی از نفس فرشتگان...

نظرات 7 + ارسال نظر
باد صبا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ق.ظ http://baadesabaa.persianblog.com

یاد آن شعر مشیری افتادم که:‌ بر پشت چارچرخه ی فرسوده ای کسی خطی نوشته بود... من گشته ام نبود تو دیگر نگرد نیست... البته طبیعتا هرگز نگرد نیست سزاوار مرد(برای ۸ مارس هم که شده اینجا را باید اصلاح کرد) نیست...

MB پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ق.ظ

جدا از ۸ مارس ! (که واسه من مفهوم خاصی نداره مثل روز مردها! و مثل روز مرده ها و . . .)
سمت چپ عکس پتروشیمی زاگرسه!
(جاسا همین موقع ها به من زنگ زد گفت که چه جوری میشه از مرز رد بشه -کتاب تافل هم می خواست.فکر کنم روش نشد بگه بنده خدا!)

انکراتیک از فاصله ی نه چندان نزدیک پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ق.ظ

دادش صدرای عزیز ... اینجا هم دارمت ! ... یا حق مددی ..

JaSa پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ق.ظ

MB: العیاذ بالله! من روم نشه بگم؟! پس کی روش میشه بگه؟!! .. می خواستم بگم این چند روز که نبودی اینترنت خیلی عالی بود! چرا اینقدر زود برگشتی؟!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:57 ب.ظ

بی وفا...

MB جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ق.ظ

؟!!!

به جاسا :‌
نذار بگم چیا گفتی ها!

JaSa جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ق.ظ

من خودم جهت روشن شدن افکار عمومی و پیشگیری از ایجاد شبهات فراوان اعتراف می کنم که من به محمد فقط گفتم که: تو بهترینی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد