بگذریم...
حالا دیگر سایه عشق ما از سر همه تان کم!

نمی دانم تو هم مقصود زیرکانه ی -بامداد- را می فهمی؟
یا همچنان می خواهی ثابت کنی که ...
(چیزی که هیچ وقت ادعایش را من در خود نکردم
ولی تو در خود ثابتش کردی!!)
مقصودش از :
من عشقم را در سال بد یافتم،
که میگوید، مایوس نباش،
من امیدم را در یاس یافتم،
مهتابم را در شب،
عشقم را در سال بد
و هنگامی که داشتم خاکستر می شدم،
گر گرفتم...

پ.ن: من به دنبال یک آغاز ساده ام.
آغازی که همه اش از خود گذشتن باشد...
اصلا برای همین بود که آمدم!

من خودم را نذر امام زاده کرده ام!!
میروم و مثل هزار هزار آدم بهتر از من ،
خودم را گم می کند بین این همه مست...
این همه شور...که تو حتی حرارتش را از دور
هم احساس نمی کنی!


بزرگترین آرزویتان چندان برایم مسخره و
مسخ شدنتان در -یک نام برای خود- چندان چندش آور است
که حتی لحظه ای در کنارتان این بوی تعفن
آرامم نمی گذارد!
دنبال یک آغازم
یک آغاز ساده...خیلی ساده!
مثل خودم!

«هر آغازی، ادامه ایست،
و کتاب حوادث، همیشه از نیمه آن باز می شود.»

آنا شیمبروسکا

پ.ن:شعار هفته:
تو زندگی، هیچ مشکلی نیست که مهم باشه،
اگر هم باشه، مهم نیست.

نظرات 6 + ارسال نظر
MB شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:08 ب.ظ

روغن سوخته نذر امام زاده ...

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ق.ظ

تو ساده ی؟؟؟

باد صبا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:31 ب.ظ http://baadesabaa.persianblog.com

لابد هنوز خاکستر نشده ایم که با معجزه ای گر بگیریم... باد صبای من به روز شد.

JaSa +600 یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:46 ب.ظ

"حالا دیگر سایه عشق ما از سر همه تان کم!"
گریه من یکی را در آوردی!

JaSa +750 یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

من به تو لقب پدر CBT ایران را اعطا می نمایم
به موجب این عنوان ماهیانه چند دلار از صندوق ذخیره ارزی به تو داده می شود!

MB یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ب.ظ

تو هم با این تافل دادنت
پدر PBT ایران لقب می گیری!

برو حال کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد