یا محسوس العطا !
در دل سال های سال از آواز جبل الرحمه
در عین حال آن  دیگری که در من هست
آن دیگری که مالکیت نمی داند ولی داشتن را تجربه می کند
بین العبد و بین مولاه الف مقام....و به چشم معبود زیباست!
و عشق !
 چه عمری داشته ایم
من و تو  در پس نقاب اسطوره ها !
یادت هست ؟
روزگار هم دلش نمی آید!
و زمین تر شده بود..
به صحرا شدم،عشق باریده بود
 و زمین تر شده بود
 و چنانکه پای مرد به گلزار فرو شود ،
 پای من به عشق فرو می شد...
آه ای پرنده ی سر گلدسته های عشق!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
MB پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ

نگران نباشید!
شاید چند روز دیگر خودم هم اینها را بخوانم
مثل شما
هیچ نفهمم!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:16 ب.ظ

میشه فهمید!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:51 ب.ظ http://persianhiphop.blogsky.com

salam eyval weblogg e bahali dary be manam sar bezan khoshhal misham bye

سرمه پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ب.ظ

چه عمری داشته ایم... همین چهار شب خوشبختی برای یه عمر بسه....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ب.ظ

یه خاطره...

MB پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 ب.ظ

دیدی گفتم!
الان دیگه نمی فهمم!
(یک روز هم نشد!)

چه خاطره ای؟
یک دفعه گفتید فهمیدیم...
هزار دفعه بگید که عوض نمیشه که!

واقعا چه عمری داشته ه ه ایم!

عقاب جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:02 ب.ظ http://eagle.blogfa.com/

تو بخش نظرات پست اخیر من یه بحث راه افتاده. به حضور تو و ... احتیاجه.

عقاب جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:01 ب.ظ http://eagle.blogfa.com/

ممنون. لطف کردی.

راستی من گفتم آدم بد ها عمر دراز دارند. نگفتم هر کس که عمر دراز داشته باشه بده یا همه آدمهای خوب عمر کوتاه دارند. خلاصه زیاد مهم نیست. همین که روی اون طرف را کم کردید ممنون.

مه یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:44 ق.ظ

ملک دینار.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد