بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم !

پ.ن: سرما خورده ام!
        دردهای خفیف و آزار دهنده را دوست میدارم!
       هر چیز که نتواند مرا از پای در آورد
       مرا قوی تر می سازد!

پ.ن:
دیروز به دکتر رشتچیان(بعد از رفتار بی سر و ته معمولش)
گفتم:
توقع من از شما به عنوان یک استاد
کمی بیش از یک منشی است!

پ.ن : همیشه به نظرم می آمد که شاعر این بیت
احتمالا اصفهانی بوده یا در اصفهان این بیت بر او الهام شده!
 
« آه که امروز دلم را چه شد    دوش چه گفتست کسی با دلم »

به قول او :
هو الاول و الآخر یــــــــار! 

نظرات 8 + ارسال نظر
JaSa سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:37 ب.ظ http://harmony.blogfa.com

قبوله! بوی گندم مال تو!

JaSa سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:31 ب.ظ

یک حرف جدی. امروز فهمیدم که اگر تو می رفتی مهندسی صنایع پیشرفت بیشتری می کردی.

vb سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:26 ب.ظ

فکر کنم جاسا مهندس صنایعی ها پیشرفت می کردن!!!

MB سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:29 ب.ظ

همینم که هستم از سرم زیاد تره!

JaSa سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 ب.ظ

آهای mb حق انحصاری گفتن جاپا به جای جاسا فقط مال تو است. حواست باشه اگر کسی این کار را کرد به من خبر بدی که خودم با توسل به روش های خودم توجیهش کنم!

MB سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ب.ظ

شوخی میکنی!
من پیروانم رو چیکار کنم؟

سرمه سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ب.ظ

مرا دردیـــست اندر دل....

JaSa چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ق.ظ

کنترلشون کن.
انت الاول و الآخر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد