من خسته و گیج خوابم ، ای دوست!
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ب.ظ

... good night ;)

من چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:07 ق.ظ

عاقبت دانستيد؟؟؟؟؟؟؟؟

MB چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ق.ظ

نه!
تمام گزینه های فعلی همان ها هستند که من اسم برده بودم/غیر از یکنفر به اسم بهشتیان که رئیس سابق پژوهشگاه صنعت نفت بوده و کارنامه اش از نظر من مردود است..دیگری سعیدلو است که من دوستش دارم ولی
یک ایراد مهم دارد و اینکه از عهده ی اینکار بر نمی آید!
بقیه گزینه ها که نجابت و دانشیار هستند!

صادق چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ق.ظ http://restart.blogsky.com

همه شیفته و سر مست / تو رؤیا مونده در بست
چه خوابها که ندیدیم / برادر خاطرت هست؟

م.د چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:01 ب.ظ

خواب رویای فراموشی هاست
خواب را دریابیم /که در آن دولت خاموشی هاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد