امروز آمد
حرف های اعتقادی و ملی محکمی زد
کنار راهرو ایستاده بودم
دوستی آمد و حالم را پرسید
یاد این عبارت معروف افتادم که:

«مارکس مرده،
لنین مرده
و حال من هم تعریفی ندارد!»

پ.ن۱: این روزها اطرافیان را به «لینک دادن» تهدید می کنم!

پ.ن۲: حاج صادق هم رفت.پروازش امشب است..
با صادق شهرآیینی از هر نظر (فکری-روحی و ..) ،
وبیش از هر کس
احساس نزدیکی میکردم..
خداوند به همراهش..
نظرات 6 + ارسال نظر
MB دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

به من!
وزیر مخفی را هم کشف کردیم
خدایمان بیامرزاد!
ریاست پیشین دانشگاه صنعتی اصفهان!

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ب.ظ

چرا مگه لینک دادن گناهه؟

MB دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ

یعنی چی؟

من دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ب.ظ

باز هم به اشتباه رفتید گزاره ی دیگری هم وجود دارد....

nerd سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:19 ق.ظ http://nerd.blogfa.com

من دقیق ریاست پیشین دانشگاه صنعتی اصفهان رو نمیشناسم. ولی همین طوری که از یکی پرسیدم گفت که آدم خوبی است. حالا این که از چه جهت آدم خوبی ست رو روم نشد بپرسم!

MB سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ق.ظ

به من:
وزیر سوپر مخفی!
چرا روشون نمیشه بگن اسمشو!
فکر کنم میخوان سرپرایز باشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد