یاد باد آنکه نهانش نظری با من دلسوخته بود..



                    

نظرات 3 + ارسال نظر
JaSa چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام.
من هم دوباره آمدم.
http://harmony.blogfa.com
اگر دیگه خیلی حس و حال داشتی یک لینک هم برای من بگذار. من تو وبلاگم بهت لینک دادم.
فعلا خداحافظ

روح سبز پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ

من اگر جای تو بودم
سنگ بودم درمصاف سنگ
روبروی این همه نیرنگ
من دلم میسوزد ای همدل
من دلم میگیرد ای همراه
من اگر جای تو بودم
جای دل خنجربدستم بود
میشکستم همچنان شیشه
هرکسی سنگ شکستم بود


احساس کردم این میتونه مربوط به این عکس خیلی قشنگ باشه:)


[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:38 ب.ظ

کفر دین می زد و ان سنگین دل....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد