عجب از عقل کسانی که مرا پند دهند...

شباهت زندگی به یک داستان بی انتها
از قضا
بر حسب اتفاق!
نویسنده در لابه لای نامه های اداری گم می شود!
قهرمان داستان به ناچار  حوصله اش  سر می رود!


                       

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیس چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.mahdis.blogsky.com

سلام
خسته نباشید
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم
خیلی مطالب جالبی داره
مخصوصا این مطلبی که تازه نوشتید
خیلی تشبیه جالبی بود
موفق باشید
به من سر بزنید
فعلا

JaSa چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:45 ب.ظ

اگر توانستی و خواستی یک جواب به آخرین نوشته من در اولین پست سه شنبه بنویس.

Mb چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:10 ب.ظ

راستش من زیاد به این «اگر»ها فکر نمی کنم..یعنی اگر جای امامان معصوم عوض میشد ایا عملکرد یکسان داشتند..دست کم می توانم بگویم اگر(!) فرض کنیم دقیقا هم مثل هم عمل نمی کردند مبتنی بر یک سلسله اصول و فروع مقتضی بود که احتمالا نتیجه ی یکسانی در بر داشت...اما نتیجه ی یکسان دلیل بر عملکرد یکسان نیست و نتیجه کاملا تابع شرایط زمانی و مکانی است..

JaSa پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:20 ق.ظ

جوابت را خواندم. در این مورد با هم اختلاف دیدگاه نسبتا عمیقی داریم نه به خاطر اینکه از نظر اعتقادی با هم فاصله زیادی داشته باشیم بلکه بخاطر اینکه این مسئله خودش بذاته در عمق اعتقادات هر شخص قرار دارد (از نظر من طبیعتا)
اینجا جاش نیست که بقیه حرفم را بنویسم. ولی از کلیت چیزی که نوشته بودی بهره ای بردم. فلذا مرحبا بک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد