¤ دل آزاری دگر جوید دل زاری که من دارم....

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد صامعی شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:03 ب.ظ

سلام محمد جان
آهای پسر!من رو که یادت نرفته؟
اندکی از نوشته هایت را خواندم. کمی بوی خودآزاری میداد.
دلم برای تو و برادرهای گلت خیلی خیلی تنگ شده.
یک زحمتی بکش و یک سلامی هم به آنها برسان.

محمد بازارگان شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ب.ظ

به جواد صامعی عزیز..
از طریق برادر جویای احوال هستیم..
بنده و برادهایم نیز بسیار علاقه مندیم شما را زیارت کنیم
و یاد خوش سالهای گذشته را زنده کنیم..چندان که هست..
-------
از لحن آزار دهنده نوشته هایم متاسفم..
بالاخره گاهی زندگی در محیطی گزنده و زننده این جور واکنش ها را در پی دارد..اما هنوز:
بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود//

آسیه یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام
به نظر من این دلیل بر روح بزرگ داشتن است
زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد