گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد!
 آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی ی من چیست ؛
 همه گول خوردند ! 
                                                                  «صادق هدایت»


نظرات 4 + ارسال نظر
امیر جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:40 ب.ظ http://invite.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگت رو دیدم حیفه یکی مثل تو جی میل نداشته باشه من یه فروشگاه دارم که فک کنم به دردت میخوره یه دونه جی میل داشته باشی بد نیست بدونی این سیستم واسه کسایی که زیاد براشون میل میاد بی نظیره حتما پیشم بیا من که یه دونشو بهت توصیه میکنم

[ بدون نام ] جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:56 ب.ظ

همه؟

محمد بازارگان جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ب.ظ

مطمئنم همه!

[ بدون نام ] شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:21 ب.ظ

همه جز یکی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد