زلف بیفشان که مرا
در طلبش عمر گذشت ...



پ.ن : بگذار ندانستن هایم را طعنه زنند
هر چند من هم دوست داشتم که بدانم
اما من تو را بی آنکه بدانم دوست دارم
بی آنکه حتی رمزی از لبانت به رویم گشوده باشد
بی آنکه حتی دیده باشم ات.
برای من این ندانستن ها و ندیدن ها
همه نشانه است که باید به دنبالت بیایم
و این زندگی من است..

پ.ن : به قول سعدی :

من خرقه فکنده ام ز عشقت
باشد که به وصل تو زنم چنگ ..

پ.ن :
چقدر رسانه های شیطان تلاش کردند
که بگویند این انقلاب ها ،جنبش اسلامی نیست..
حالا ببین..یکی پس از دیگری
دولت های اسلامی سرکار می آید
و لیست تحریم های شیطان بلندبالا تر می شود
..
دنیا روزهایی را خواهد دید
که ملت ایران و جوانهای مومن و انقلابی اش
محبوب دل عالم می شوند..
و قدر استقامت و جانفشانی هایشان را 
همه می فهمند..
خدا کند البته آن روز
ما نباشیم
...

پ.ن : رب انی اعوذ بک من همزات الشیاطین
و اعوذ بک رب ان یحضرون ..

نظرات 9 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ق.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

سلام دوست کلم ..
خوشحالم که اینجارو پیدا کردم در همه جای این نوشته ها میشه حظور خدارو احساس کرد مراقب احساس نابتون باشید..

BH سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام
یعنی در این راه شهید شده باشید؟
اگر این است که ان شاءالله به این فیض برسید...

و گرنه خدا کند آن روز شما باشید..

محمد نصرتی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://bato.bloghaa.com/

تازه با وبتون آشنا شدم
قشنگ و دلنشینه
انشاالله دائم سر می زنم

MR چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ

عمریست تا به راه غمت رو نهاده​ایم
روی و ریای خلق به یک سو نهاده​ایم
طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم
در راه جام و ساقی مه رو نهاده​ایم..

ح.ع پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

عمریست تا به راه غمت رو نهاده ایم

.... پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

..............................

سماء پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.ofoqefarda.blogfa.com

مدتی که حسابی درگیرم
دلم خیلی برااینجا تنگ شده بود
ممنون بابت نوشته هاتون

MR جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

السلام علیک یا ابن رئوف

[ بدون نام ] شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ

خوشبحالتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد