حیف باشد مه من این همه از مهر جدایی . ..



پ.ن : تا حالا برایت نگفته بودم شاید.. اما گمان می کنم
اشک هایم دارد راه به جایی می برد که تو از قضای دلم
با تمام لبخندهای همیشه ات..آنجا نشسته ای..

پ.ن :داشتم به لحظه ای فکر می کردم که دستت را می کشیدی رو خاک
که خوب نرم شود برای امانتی که به تو سپرده بودند تا مخفی کنی در دلش..
در دلت .. در دل تاریخ ..
و شاید می دانستی که دیگر حتی خودت نمی بینی اش..
و میدانستی که این خاک ها که در کف دست جمع می کنی
تو را قدم به قدم از عشق ..جدا تر می کند

هنوز انگار وقت دارم..
دلم می خواهد مثل باران
تمام شب را یکسره ببارم..

پ.ن :
و واژه های من هنوز
در تو نمی رسد
..
افسوس
 

نظرات 5 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://safarkarde.blogsky.com/

قابل تامل و زیبا
سلام

MR پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ب.ظ

بالاخره همه عاشقان به سزای معشوق خود خواهند رسید و معشوق خونبهای عاشقان را با لبهی مبارک خودخواهد پرداخت ..

[ بدون نام ] جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

الحمد لله رب العرش العظیم

روزگاران جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

به یاد زیارتنامه امام رضا (ع) افتادم...

اللهم صل علی محمد عبدک و رسولک و نبیک و سید خلقک اجمعین صلوة لا یقوی علی احصائها غیرک

اللهم صل علی امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب عبدک و اخی رسولک الذی النتجبته بعلمک و جعلته هادیا لمن شئت من خلقک و الدلیل علی من بعثته برسالاتک و دیان الدین بعدلک و فصل قضائک بین خلقک و المهیمن علی ذلک کله و السلام علیه و رحمة الله و برکاته

اللهم صل علی فاطمة بنت نبیک و زوجة ولیک و ام السبطین الحسن و الحسین سیدی شباب اهل الجنة الطهرة الطاهرة المطهرة التقیة النقیة الرضیة الزکیة سیدة نساء اهل الجنة اجمعین صلوة لا یقوی علی احصائها غیرک

اللهم صل علی الحسن و الحسین سبطی نبیک و سیدی شباب اهل الجنة القائمین فی خلقک و الدلیلین علی من بعثت برسالاتک و دیانی الدین بعدلک و فصلی قضائک بین خلقک....

Bdel پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

هوالله.
غرض عرض ِ سلام و احترام بود و،
یه چیزی توو مایه‌های تبریک و دعاهای خوب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد