اللهم بلغنا رمضان
اللهم بلغنا رمضان
اللهم بلغنا رمضان
.
.
اللهم ارزقنی توفیق طاعة
و بعد المعصیة
و صدق النیة
و عرفان الحرمة
اللهم اغننی بحلالک عن الحرام
و بفضلک عن جمیع الانام ..
.
.
رب ادخنلی مدخل صدق
و اخرجنی مخرج صدق
و اجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا ..


پ.ن :
از خودم می ترسم
اما به امید تو می آیم ..
شاید باز هم جایی
دستم را بگیری ..
و تعبیر رویایم باشی
هر چند که نه
عهدی بسته ای
و نه دلی را
شکسته ای . ..

نظرات 14 + ارسال نظر
BH دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

از شر خودم و نفس خودم
و دنیا طلبی خودم به تو پناه می برم.

Zd b سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ

التماس دعا

MR سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ق.ظ

الهی لم اسلط علی حسن ظنی قنوط الایاس ولا انقطع رجائیمن جمیل کرمک

سماء سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.ofoqefarda.blogfa.com

زیبا بود مثل همیشه موفق باشی
نانم را تو می دهی
و اطاعت از شیطان برم
به فریادم برس

محمد جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://masjedsafa.com

شهر الرمضان الذی انزل فیه القران ...
فزت و رب الکعبه ...
الله اکبر،و لالله الحمد الحمدلله علی ما هدانا ...
(می خوستم بگم مراقب باشیم خیلی زود میگذره!)
برای منم دعا کنید.

یکی از خوانندگان شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ق.ظ

لطفا این خوانندگان وبلاگتون که خاموش,میان وخاموشم میرن رو از دعاهای خیرتون تو ماه مبارک وکلا تو هر شرایطی وماهی ونیمی شبی و.... بی بهره نذارین
.وگرنه اون دنیا میایم حالتونو میگیرم :دی .
فکرکنم روزی صدتا یا بیشتر باشند.
التماس دعای شدید

MB شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

یک جا امام خامنه ای (سلم الله نفسه) از شهدای گمنام
و یا ناشناخته می گفتند..آنهایی که بین اهل زمین
معروف نبودند..اما در آسمانها نامشان ورد زبان هاست..
مشهورند در اهل آسمان ..

محمد شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام آقای بازرگان
جاتون خالی امروز رفتم بیت برای نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آقا. راستش اونجا یاد شما افتادم .
التماس دعا

morteza جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ

salam
aghaye bazargan man yek mahe gozashte be emaile daneshgahetun email zadam,age mishe chek konido javabe bandaro bedid
kheili mamnun

MB جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام آقا مرتضی

من اگر حرف مفیدی برای گفتن داشتم
خدمتتون عرض می کردم.

التماس دعا

یه خواننده دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام لطفا حلال کنید من از بعضی نوشته و عکس هاتون استفاده کردم.

MB دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام..

اشکالی نداره.

التماس دعا

حمید چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ق.ظ

استاد سلام :-).... لانگ تایم نو سی :-)....L temase 2A

MB پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام حمیدرضا جان

آقا ایمیل رو چرا جواب ندادی؟ :دی...التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد