بابی العطشان حتی قضا ..



پ.ن : یادم بماند که نماز عصر امروز را با گریه خواندم
..
.  

پ.ن : چه تان شده است؟
چرا اینقدر دهان هایتان هار و سمی است؟
چرا بر سر دنیا وحشی شده اید..
مگر خدا نگفته بود که
و لا تنسوا الفضل بینکم؟

این بود سرنوشت هزار و چهارصد سال درد شیعه؟
اینطور می خواستید پرچم را به دست صاحبش بدهید؟

به خدا اسلام آمریکایی شرف دارد به اسلام ایرانی شما
..

پ.ن : دلم شکسته است فدای سرت ..

به خدا قول داده ام
که تا آخرین لحظه
سرباز تو باشم

قل ان کنتم تحبون الله
فاتبعونی
یحببکم الله
و یغفرلکم ذنوبکم
..

من به خدا قول داده ام
که ولی مظلومش را
بین همهمه ی این گرگ ها
رها نکنم ..
بین این دهان های سمی ..
که با هر نفس
شیطان را زوزه می کشند
..

پ.ن :
 ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا
و هب لنا من لدنک رحمه
انک انت الوهاب ..
انک انت الوهاب ..
..

نظرات 5 + ارسال نظر
MB پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

می فرماید که :
خون هر آن سکته که کردم
به پای توست..

ما بهترین دشمنان دنیا رو داریم
الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء
...

محمد پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.masjedsafa.com

سلام .
مطلبتون رو خوندم ؛ ولی ... چندتا سوال ...
۱-منظورت از "به خدا اسلام آمریکایی شرف دارد به اسلام ایرانی شما" چیه ؟
2-منظورت از "اینطور می خواستید پرچم را به دست صاحبش بدهید؟" چیه؟
3- منظورت از ولی مظلوم خدا ،امام زمان (عج) است ؟

aa پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

مرسی که برگشتی.
دیدی اینایی که شما ها دارین خودتون و واسشون میکشین ... هستند.
تازه هنوز مونده تا کاملا بشناسیشون

MB پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ

من خطابم به دوستی بود که
وقتی آمده بودم اینجا
داعیه ی اصولگرایی اش گوش فلک را کر کرده بود
اما درست بعد از انتخابات
منحرف شد و از دروغ حمایت کرد.

دیدم چند روز پیش که جمله ای نوشته که
آخر بی معرفتی است
برای آدمی که بودنش را مدیون جمهوری اسلامی است.
برای اولین بار کسی را لعن کردم..نفرین کردم
اللهم العن اول ظالم ظلم محمد و آل محمد
و آخر تابع له علی ذالک

قطره ای از دریا جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://daryaedel.parsiblog.com

گوش ما بر امر و بر فرمان توست


قیافه و صدا عوض شده ، دست که دست خداست ... و خواهد بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد