هذا الذی رزقنا من قبل ...

اگر ای عشق پایان تو دور است
دلم غرق تمنای حضور است
برای قد کشیدن در هوایت
دلم مثل صنوبرها صبور است

سلمان هراتی



پ.ن : عاشق دعای عزیز افتتاح شدم
از وقتی که یکی یکی فرازهایش
را در لحظه لحظه های زندگی ام
نفس کشیده ام...
و حالا می فهمم که
کلمات را نه فقط به خاطر زیبایی شان
و بلکه به خاطر نفس های نازنینی که
خالق اش بوده اند
دوست دارم...

پ.ن : ماه نصفه است.
ولی با همه ی ناتمامی اش
تاریکی ها را روشن می کند
کنار پنجره ی فرودگاه نشسته ام
و به این فکر می کنم که
چقدر دوست دارم
مقصد پروازم جایی باشد
که تو آنجا منتظرم باشی..

پ.ن :  به لطف خدا..به لطف خدا خیانت نمی کنم
ربنا اننا ظلمنا انفسنا
و ان لم تغفرلنا و ترحمنا
لنکونن من الخاسرین
..

نظرات 4 + ارسال نظر
ل.م پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

عجب عکس بامزه ای! :)

MR یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

من نمی دونم دعای افتتاح را کدام یک از ائمه روایت کرده اند ؟

MB یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

منسوب است به جضرت حجت (روحی له الفداء)

یاسر سهرابی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.pikapik.blogfa.com

سلام.
و آرزوی موفقیت شما.
تونستین به منم یه سری بزنین.
ممنون میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد