عمتی المظلومه ..

زنی عاشق..زنی این گونه عاشق ..
زنی پیغمبر قرآن ناطق ..



حالا درست دو سال از تاریخ آن نامه می گذرد
و سطرهای آن از لابلای خیابان شلوغ
-ولی ساکت شده با مرهم شب-
و همراه با سوز نسیم های بی قرار
به دست تو می رسد..
انگار
نیمه شب بود
و خوابی که آرامش تو را بر هم می زد
و دردی که تنها در کاغذ نفوذ می کرد..
و قلمی که مسافر بود ..
و خوب میدانست که راهش
بی اسم تو تمام نمی شود ..
و نمی خواهد که تمام شود ..

و من
به تو
به همان صدایی که
خواب را به چشم من
نه من..به همه ی
غزل های مومن به واژه های تو
حرام کرد..
سوگند می خورم
که پای اسمت ایستاده ام
و صدایت
تمامم را تکان می دهد..
هنوز
..

نظرات 8 + ارسال نظر
.... دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ

این عاشورا دلم سخت به تنگنا ایستاده بود
تو می گویی شبیه آن دل شوره های سنگین
همان هایی که من به اش می گویم سهمناک
وقتی شب شام غریبان مداح می گفت خانوم در تمام لحظات به همراهم مولایم بودند
چشمم به همان چراغ یکدانه مجلس ماند آقا جان(تمام هستی ام به فدایتان)شما در این تنهایی غریبانه چه می کنید؟

[ بدون نام ] دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ب.ظ

کربلا چه خبره امشب خدایا؟

عاطفه (روزهای زندگی من بایک طلبه ) چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://atefe1360.blogfa.com

لذت بردم . ممنون

MB چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ب.ظ

گریه کردم
گریه هم اینبار آرامم نکرد ..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

من اما زیارت که می خواندم
همیشه دلم برای مولایم(تمام هستیم به فدایشان)پر میکشید
حالا اما در ظرف خیالم نمی گنجید که با ایشان دلم پر بکشد گنبدی که به ان سلام میدادند
سلام که می دادم من و خانه هر دو تاب از کفمان رفت......

301040 جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ق.ظ http://301040.blogsky.com

سلام
محمد جان. یک صحبت با آقای مطهری داشتم که فکر می کنم برات جالب باشه. یک نگاهی بنداز.
دلم برات تنگ شده

عبدالحسن قاسمی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ق.ظ http://ghasemi.1zarb.com

السلام علیک یا زینب کبری

301040 جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://301040.blogsky.com

آقا اون قسمتی که شاید برات جالب می بود رو برداشتم. بهت ایمیل می کنم. شاید بهتر باشه که عمومی نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد