بال ، تنها غم غربت به پرستوها داد ...



خدایا .. من به تو شکایت می برم
که دستم از باب الجواد
کوتاه شده ..
و دلم به ضریح نازنین امام رضایم نمی رسد
خدایا..من به تو شکایت می برم
که حالا به جای چهره های معصوم حرم
باید بین سیاهچاله ها غوطه بخورم..
و چشم هایم
قدرت دیدن نورها را نداشته باشد.

نه راه است این که بگذاری مرا بر خاک و بگریزی
گذاری آر و بازم پرس تا خاک رهت گردم

ندارم دستت از دامن به جز در خاک و آن دم هم
که بر خاکم روان گردی به گرد دامنت گردم

..

نظرات 9 + ارسال نظر
ح.ع یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

دچار بایدبود....

[ بدون نام ] یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

اصلا شما و امسال شما رو نمی فهمم ... تا موقعی که اینجایید این درو اون در می زنید که برید اونجا که به اصطلاح درس بخونید حالا که اونجا یید عین یه تبعیدی به خدا شکایت می برید.... اما من خدا رو شکر می کنم که اونجایید . شاید شما هم عین پسر عموتون می اومدین اینجا رو به گند می کشیدین (البته بیشتر از اینی که هست)
چیزی رو که خودتون از خودتون می گیرید از خدا می خواین

MB دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ق.ظ

ببین..من از تو شکایتی ندارم.
از این حرف ها هم هیچ نگرانی ندارم.
و خدا می دونه که
چه در دل آدم هاست..

من هیچ ادعایی ندارم. هیچ
حتی احتمال هم نمیدم که حضورم اثری داشته باشه.
من دنبال نجات خودم هستم..
دلم نمی خواد زندگی ام رو به بطالت بگذرونم..
بی آنکه ذره ای در راه خدا قدمی بر داشته باشم..

من از خدا می خواهم
که به دست خودش منو بسازه
و از خطا و گناه پاک کنه
و شایسته ی بندگی خودش قرار بده.

من از خدا می خواهم
که توفیق جهاد فی سبیل الله
و در کنار برادران و خواهران مومن را به من بدهد.

من از خدا می خواهم
که توفیق یاری امام عصر -روحی له الفداء-
و نائب مظلومش را به من بدهد.

اللهم عجل لویک الفرج
و العافیه و النصر
و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه

-------

MB دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ق.ظ

بگذار یه دعا هم برای تو بکنم.
نمی شود که همه دعاها برای خودم باشد.

من از خدا می خواهم
به تو فرصت زندگی بدهد
تا خوب بگردی و بچرخی
و خوب معنای - گند- را بفهمی ..

BH دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام

ان شاءالله امام رضا(ع) رو از همانجا زیارت کنید...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ( علیه السلام )

به نظرم امام رئوفمون به شما و امثال شما نظر می دارند حالا هر کجا باشید...

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

اینجا، بهشت روی زمین، جنة الرضاست...
میلاد ماه کرامت، مبارک..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

من حرفی نزدم که بخوای شکایتی ازم داشته باشی
حرفی نزدم که بخوای نگرانی داشته باشی
نگفتم شما دنبال چی هستین یا حتی دلتون می خواد چه جور زندگی کنید
شما فقط یه پست جدید راجع به علایق تون نوشتید
شاید من زیاده روی کردم در اوردن اسم دیگرون اما شاید اگر خیلی چیز ها رو می دو نستید حق می دادید و اما اینکه چرا اینجا نوشتم چون اعتقاد دارم ما نسبت به نزدیکامون مسئولیم اما تنها عاملی که باعث شد بعد از ۵سال وبلا گتونو خوندن .کامنت بذارم این جمله تون بود(خدایا .. من به تو شکایت می برم
که دستم از باب الجواد
کوتاه شده ..) به نظرم بی انصافی بود ....
حلال کنید به هر حال من نباید چیزی می نوشتم
بابت دعایی که کردین هم ممنون هر چند دعای شما مدتی است در حق ما گرفته و خدا لطف بزرگی از جنس دعای شما در حق ما داشته
اللهم عجل لویک الفرج
و العافیه و النصر
و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره
و المستشهدین بین یدیه
.................

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ http://rouzegaran.blogsky.com

سلام
تازه امروز این سرزمین تازه رو کشف کردم، اینجا چه آرامشی داره. خداوند نگهدارتون باشند. خیلی خوب بود، خیلی...به طرز عجیبی آرام شدم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

تولدتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد