دوستی کی آخر آمد
دوست داران را چه شد . ..

نظرات 8 + ارسال نظر
Enkratic دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

اسد هدیه ی الهی بود ... ایشالا هدیه ی دیگری برسد ...

طه سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ق.ظ http://m-rajabi.com

*
*
*
*
*
سلام . از یاد واره ها بدم می آید . . .

vb سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ

ان شاء الله یک هدیه ی دیگری می رسد...

ح.ع چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

این نوا عالیه...

MB چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ق.ظ

آدم ها برای من تمام نمی شوند.
..
منظورم آدم هایی است که به خاطر خدا دوستشان دارم.
آدم هایی که تمام دلخوشی روزهایم
به نماز جماعت شبانه است که با هم می خوانیم.
..
من خدا را به خاطر این هدیه شکر می کنم.
و از خدا عذر می خواهم که حق نعمتی را که به من ارزانی کرده نمی دانم...
الحمدلله الذی تحبب الی و هو غنی عنی..
...

من از خدا عذر می خواهم
که همیشه با من مهربان بوده
و من همیشه غافل و نامهربان بوده ام ..

اللهم ارزقنی توفیق طاعتک..
و بعد معصیتک ..

MB چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ق.ظ

به ح.ع :

یک شب حاج مظهر آمده بود اینجا پیش من.
این آهنگ رو گذاشت...
بعد خودش نشست و هاهای گریه کرد..

حالا من این نوا رو بیشتر دوست دارم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

نوا بی نظیره
اما اهنگشو دوست ندارم
انگاری ادم رو....................

فامی جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ http://famei-dori.blogfa.com

کمپین انتظار
http://damgah.blogfa.com/post-128.aspx
ببینید و ملحق شید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد