من نه عاشق بودم
و نه دلداده به گیسوی بلند
و نه آلوده به افکار پلید
من به دنبال نگاهی بودم
که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید..


ربنّا اصرف عنّا عذاب جهنم. انّ عذابها کان غراما

-سوره ی مبارکه فرقان آیه ی ۶۵-

پ.ن :
متنفرم از «مرغ سحر» و آهنگ هایی که ناله را تبلیغ می کنند
و ناله هایی که نجوای شیطان است
و نجوایی که دل مومنین را افسرده و غمگین می خواهد
و شیطانی که عدو مبین است.

به تمام دلخوشی های عارفانه قسم
دلتنگم!

پ.ن :
داستان قوم عاد را حتما شنیده ای..
که سرکشی کردند.
خداوند به قحطی شان مبتلا کرد تا مگر
توبه کنند و باز گردند.
اما نکردند..
بعد از سه سال قحطی..
ابرهای سیاه از دور نمایان شدند
و مردم همه در خیالشان گمان می کردند
که باران است..
- قالوا هذا عارضٌ ممطرنا-
در حالی که عذاب بود..
همان عذابی که
انتظارش را می کشیدند..

۰۰۰۰
آدم ها گاهی خوشی ها را گمان می کنند
که نعمت است..
به خدا من از بعضی شادی ها
از هر غصه ای بیشتر می ترسم..

نظرات 2 + ارسال نظر
BH پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

خدایا از دنیای بی تو می ترسم
از شادی بی تو می ترسم.
بی تو از خودم هم می ترسم.
...
پی نوشت:

آدم ها همیشه با خدا معنا پیدا می کنند
هرکس با خداتر، آدم تر!

غیاثی پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://shefaat.net

سلام دوست من ما قرآن خدا و ارزشهامونو حفظ کنیم همه چیزمون درست میشه
ضمناآغاز مهر آغاز پاشیدن بذر مهربانی با دستان پر از مهر معلم است
بر شما مبارک باد
امیدوارم شما هم تشریف بیارین و با همراهی و نظرتون خوشحالمون کنین
منتظرتون میمونم
ما را هم دعا ...
یا علی
ضمنا پستهای برتر وبلاگم رو حتما یه نظر بندازین و پست قبلیم هم حتما نگاه کنین
ممنونتون میشم[گل][لبخند][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد